Swimming for Gold
A heart-warming tale of friendship, love and swimming starring teen idol Peyton List (Disney's Jessie, Bunk'd) 17 year old Claire's (Peyton List) life couldn’t be better, as an elite swimmer and social media darling she is at the top of her game, winning competition after competition and dreaming of being part of the US women's Olympic swim team, until a jet-ski accident leaves her with a fear of the water. Reluctantly sent to Australia to coach an elite boys swim team over the summer, Claire learns that overcoming her fears will mean far more than getting back in the water. With the help of her girlfriends and the ever so handsome boys' team captain, Claire realises that she has what it takes to compete again.