The Best Man Holiday
Nearly 15 years after they were last together as a group, college friends Lance (Morris Chestnut), Harper (Taye Diggs), Candace (Regina Hall), Quentin (Terrence Howard), Robyn (Sanaa Lathan), Jordan (Nia Long), Murch (Harold Perrineau), and Mia (Monica Calhoun) finally reunite over the Christmas holidays. Though much has changed in their lives, the friends discover just how easy it is for long-forgotten rivalries and passionate romances to be reignited.