S1 E102: It is now nearly Christmas, the whole Netherfield party have left for London, with no intention of returning. Mr and Mrs Gardiner (Mrs Bennet's brother and sister-in-law) arrive from London and attend with the Bennet family a Christmas party at Colonel Philips' house in Meryton. Wickham is there and Elizabeth finds herself increasingly attracted to him. Jane, meanwhile, is still hurt and trying hard not to show she is still pining for Mr Bingley. Jane and Elizabeth are invited to London. Jane calls to see Miss Bingley, he is not there and Miss Bingley makes it very clear that she is not Jane's friend.