S1 E3: Orphan Ji Ruo Chen was mistakenly identified as the banished heir of the Immortal Realm, because of the blue stone he stole from its rightful owner. Ji Ruo Chen was chosen as one of the disciples for cultivation under the guidance of the Xixuan sect's leader. Unexpectedly, he's fallen for Zhang Yin Yin--the daughter of a leading member of the sect.