Nina's Surprise
S2 E4: After the Oscarshof incident, Gustaf is missing; fears spread that he might have taken his own life; Henriette Winter decides to sell her share in the restaurant and Peter and Nina are fighting about who should buy it. Helga is forced pick sides.