The Gardens at Giverny
S3 E7: Eddie and Vera travel to Paris to open Europe's first Meyerist Center; Eddie brings Sarah along, hoping to restore her faith, but her insatiable search for Lilith may have taken her beyond the point of no return; Cal and Mary have their own plans.