The Path
Cal leads a movement on a disaster relief mission in New Hampshire; Eddie returns home after completing his 6R training in Peru, where he saw a horrifying vision of the organisation's truth; Eddie's odd behaviour leads Sarah to suspect an affair.
Eddie and Sarah begin the Infidelity rehab programme; Hawk makes a new friend in Ashley, a popular girl his age who needs help with her family's finances; Cal offers to help a wealthy donor's drug-addicted son.
Cal visits his estranged mother with the intent of putting her in an assisted living facility; Miranda Frank is brought to the New York compound to unburden; Sarah confronts Miranda alone.
The compound receives a visit from two of The Movement's elders; their arrival calls Cal's leadership and the future of The Movement into question; Abe learns of Mary Cox's troubled past; Hawk decides to take a step closer to Ashley.
Eddie and Sarah find themselves at odds; Abe meets with Alison and suspects The Movement may be involved in criminal activity; Hawk tries to break up with Ashley; Cal returns to the Ridge estate to declare his support for Sarah's actions.
After Ashley's family is evicted, Hawk brings them home for shelter; Sarah goes on a personal mission to answer questions from her past; Cal asserts his leadership and makes a bold political decision for The Movement.