This Illness of Mine
S2 E19: As Fallon prepares for the launch of Liam's book, Liam's mother returns with a shocking announcement that could derail Fallon's plans. Blake and Cristal partner up to pursue a nefarious new scheme, and Jeff and Culhane get closer to exposing Blake.