The Carringtons and the Colbys, two of the wealthiest families in America, feud for control over their fortune and their children, and expose the dark corruption lurking beneath the glamour of wealth.
Spit It Out
The Carringtons are under suspicion when it's revealed that Matthew's death potentially involved foul play. Cristal is devastated by the loss, and receives assistance from an unexpected source.
Fallon fights for the right to use the family name with her new business venture. Cristal faces a critical choice between her new family and her old one, and the Carringtons dress in their best costumes for a themed charity gala.
Blake and Cristal go on their belated honeymoon. Meanwhile, Steven tries to rescue Sammy Jo, and Fallon confronts old demons from his past. The Carrington family breach the protective cocoon of their manor.
Fallon and Cristal both compete for the cover of a magazine. Meanwhile, Steven's ex returns. Sammy Jo and Anders discover an unlikely connection.
Cristal's houseguest makes Blake uncomfortable. Meanwhile, Sammy Jo struggles with babysitting, and Fallon soon realises she has alienated everyone in her personal life.