Falcon Crest
In His Father's House
Wealthy vintner Angela Channing feels threatened when her nephew Chase Gioberti returns to Falcon Crest for his father's funeral.
A Time for Saboteurs
A pilot who wants his old pal Chase to become his business partner aids Angela's plot to drive Chase from the valley.
Jealous of Cole's higher status at Falcon Crest, Lance tries to regain favour with Angela by destroying the first Gioberti harvest.
After a 12-year absence, Tony Cumson returns hoping to convince Julia to leave the vineyard and resume their marriage.