This hugely popular prime-time soap opera follows the exploits of the Carringtons and Colbys, both "oil-rich" family dynasties in Denver, CO, as they accrue and manipulate power and wealth.
Blake and Krystle reconcile; Matthew meets with his wife and daughter and learns Blake has sabotaged a friend's oil rig.