AJ and the Queen
New York City
The story starts at the end of an era as Robert, aka Ruby Red, prepares for a new adventure; young AJ endures the mean streets of Manhattan.
Pittsburgh
Robert treats AJ to breakfast -- and a long list of questions; Ruby steps back into the spotlight and encounters bad blood, onstage and off.
A fender bender leads to a frantic game of cat and mouse; AJ gets a message from back home, and Ruby prepares for an impromptu competition.
AJ and Robert encounter a new cast of queens as Ruby gets ready for a daring performance; Damien's cruel game claims another victim.
As the tour heads to Nashville, a peculiar pit stop catches Robert's eye; AJ makes a crafty plan for extra cash.
A late-night rest stop leads to a last-minute musical as Robert makes friends in a rural RV park; his history with "Hector" comes to light.