Courage the Cowardly Dog
Adventures with Courage, a timid pink dog with paranoia problems, as he defends his elderly owners from ghosts and paranormal activity on their farm.
A Night at the Katz Motel/Cajun Granny Stew
Muriel, the farmer, and Courage stay at a motel run by a sinister cat. An evil Cajun fox tries to use Muriel as an ingredient in his stew recipe.
The Shadow of Courage/Dr Le Quack, Amnesia Specialist
An evil, old, rich man has a heart attack and his shadow escapes and terrorises the farm. Courage sends for a doctor when Muriel is struck with amnesia.
A hungry bigfoot shows up at the farm looking for a place to stay. Eustace brings Courage to a hair institute that promises hair growth.
Muriel's new mattress arrives with an added bonus, it holds a demon which takes over her body. Muriel's nephew Fred, a crazy barber, visits the farm.
Muriel is transformed into a weremole after she is bitten in the garden. Eustace takes Courage to visit his mean-spirited mother.