Scooby-Doo, Where Are You!
A group of teenage friends and their dog, Scooby-Doo, travel around in their colourful van solving supernatural mysteries.
What a Night for a Knight
Scooby and the gang search for a missing archaeologist when he mysteriously disappears, leaving only a suit of black armour in his place.
A Clue for Scooby-Doo
The gang investigate the legend of Captain Cutler when Scooby crashes his surfboard into a ghost wearing a deep-sea diving suit.
The gang investigate the disappearance of a prized poodle by using Scooby as a decoy to unveil the thief... until Scooby is also kidnapped.
The Scooby gang are invited by their friend to spend the weekend at her estate - until they see a mysterious figure enter an old mansion and decide to investigate.