Dating Death
Shows the story of Rodney Alcala, who is infamous for his TV dating show appearance in the midst of his murder spree, and who is linked to 130 murders.
After his early release in 1974 from prison, Alcala's victim count continues to rise. Using his photography skills, Alcala preys on both young women and children.