John Wayne Gacy: Killer Clown's Revenge
Dark Beginnings
Once a normal child, drunken abuse from his father sends John Wayne Gacy down a sinister path. The urges inside him can't be contained, leading to the beginnings of his crawl-space burial ground.
Jeffrey Rignall, one of John Wayne Gacy's victims, survives and tracks him down. Rignall tries to bring Gacy to justice, but the killer's polished public persona fools everyone.