Geordie Shore: Ten Years on the Toon
It’s been ten years since Geordie Shore burst onto our screens. To celebrate this milestone, Charlotte Crosby takes a drive down memory lane. She’ll be joined by some old friends, as they reminisce on the time of their lives.