Geordie OGs
Former Geordie Shore stars prepare for an entirely new challenge, trading in the party lifestyle for the responsibility of parenthood.
Back With a Bump
Aaron misses his train on the day of a press conference to announce his MMA fight at Wembley; Gaz invites Aaron and Talia to meet baby Chester; Marnie has her first baby scan.
From Radgie to Riches
Holly grows nervous about an upcoming live TV appearance; Casey and Marnie do a photo shoot for OK! Magazine; Aaron hears about ex-girlfriend Marnie's baby news.
Marnie gives Casey a sexy present after OK! Magazine publishes her big baby news; when Jacob meets Holly's friends, two worlds collide; Emma gives Gary the surprise of his life.
Marnie shows off her baby bump in a magazine shoot; Gary plays golf with Chris Hughes; Aaron is shocked to find out who his opponent is in his MMA fight; Holly says a tearful goodbye.
Gary and Emma share some special news; Aaron is stuck training only a week before his comeback fight; Marnie and Casey receive a shock.
Holly gives the low-down on Jacob's surprise proposal; Marnie and Casey reveal the gender of their baby; Aaron finally takes to the cage for his comeback MMA fight at Wembley.