Made in Chelsea
Ad Victorem Spolias - To the Victor Go the Spoils
Young socialite and entrepreneur Amber Atherton brings her fashionable friends together for a jewellery launch party.
Quick, Let's Have A Quickie
Caggie meets Spencer's girlfriend, Funda, at Rosie's dinner party; Binky and Cheska crash Gabriella's romantic birthday getaway with Ollie; Hugo pursues socialite Amber.
The group goes on a hunting holiday; Funda confronts Caggie about her feelings for Spencer; Millie and Rosie both want to date Hugo; Ollie seeks relationship advice from Binky.
Millie wins Hugo in the bachelor auction; Ollie reveals to Binky why he broke up with Gabriella; Caggie and Funda become fast friends.
Spencer is forced to make a difficult decision about his relationship with Funda; a newly single Ollie seeks male bonding; Hugo cannot decide between Rosie and Millie.
Spencer, Hugo, Caggie and Millie make a surprise birthday trip to Cannes, and explore the area on their luxurious yacht; Spencer gets into trouble.