Ghosted: Love Gone Missing
Julia & Delmond
Julia wonders if missing a coming out anniversary, or an overbearing ex, came between her and her lifelong friend Delmond.
An aspiring stand-up comedian in Brooklyn, NYC, wonders if he rushed a relationship with a woman who stopped talking to him one day.
Resee lost contact with Brendan after he moved away from their small town in Illinois to San Francisco, and wants to know why.
Kayla wants to find out what happened to her romantic interest, Shawn, who disappeared from her life after a few months of dating.