Catfish UK
The hosts set out to help people who are worried that their online relationships are not all they seem, and travel the UK in search of the real people behind the profiles.
Emma & Harlin
Julie and Oobah uncover more than they were expecting, as their search to help Emma find her online love Harlin takes a sinister turn.
Neil & Jasmin
Neil and Jasmin have been chatting for three years, but she's stood him up 13 times. It's up to Julie and Oobah to find out if the person Neil has fallen for is real.
After avoiding video calls for two years, Tasheeka is desperate to find out if Aaron is her Prince Charming. It's up to Julie and Oobah to see if this online romance has a fairytale ending.
Cole and Abbie keep being sent anonymous creepy gifts to their home and their relationship is now at breaking point. Julie and Oobah head to Scotland to try and help save their marriage.
Alex has been chatting with Matt for a year and thinks he could be the one. However, after several failed attempts to meet, Alex wants Julie and Oobah to track him down.
Esther has finally found her match in Theo, but he always refuses to video call. It is up to Julia and Oobah to find out if Theo is who he says he is.