Heroic Journey of Ne Zha
As a devastating drought threatens to destroy the land, Ne Zha (Jiang Yi Yi), son of the Pagoda-Bearing Heavenly King, embarks on a desperate quest to save humanity. Hearing rumors of five magic weapons that can defeat evil, he searches tirelessly, battling dark forces along the way. During his journey, he encounters Xiao Long Nu (Wu Jia Yi), the princess of the Eastern Seas, who shares his goal of ending the drought caused by her father's actions. Despite their constant conflicts, the unlikely pair decides to work together to find the magical weapons and restore balance to the world. Their partnership becomes crucial in fighting the evil forces threatening humanity's survival. This is a 2020 historical fantasy romance drama directed by Gao Xian Ming, inspired by ancient Chinese literature about Ne Zha.