Julie and the Phantoms
Teenager Julie finds her passion for music and life while helping the Phantoms, a trio of ghostly guys, become the band they were never able to be.
Wake Up
A year after her mother's death, Julie plays an old CD, and three ghosts suddenly appear -- the guys from the 1990s band Sunset Curve.
Bright
After Julie starts singing again, the guys and her friend, Flynn, encourage her to fight for a spot in the school music programme.
After Julie's performance makes a splash, the guys try to convince her to join Sunset Curve, but she'll have to come clean to Flynn first.
Flynn books Julie and the Phantoms to play at the school dance; Alex hangs out with his crush; the guys decide to teach an old friend a lesson.
At an exclusive club, a powerful ghost magician asks the guys to be in his band, but he's got something up his sleeve.
Julie teams up with Nick for a school performance and learns he broke up with Carrie; the band gets a new gig, but Julie is grounded for missing class.