Loiter Squad
This live-action sketch comedy series geared toward adults and not intended for young eyes and ears features members of Odd Future Wolf Gang Kill Them All, or Odd Future for short, a collective of rappers, artists and skateboarders.
Thurnis Haley talks balls and soup; Xzibit won't pimp his date's ride; cops take down two homicidal dancers.
Thurnis Haley recounts a tragic story; officers bust illegal Cubans; bands-aids get a makeover.
E.T.'s arrest leads to an interrogation room shootout; a pickup basketball game goes bottomless; angry ice dancers take down a pig and a school.
Sagan has a tough time being 16 and Pregnant; Tyler learns a lesson about sexual harassment; video dating.