Key and Peele
The star comedy duo present a series of sketches, live performances and clever witticisms, in which they comment on all aspects of politics and society.
B*tch
A series of sketches, including Lil Wayne's adjustment to life behind bars, and President Obama's use of an anger translator.
Key and Peele attempt to hide in plain sight, two slaves struggle to get off the auction block, and a pair of thugs encounter trouble before a hit.