Chappelle's Show
US comedian Dave Chappelle stars in this sketch-comedy show, which begins with a stand-up routine and often finishes with a musical performance. The show is willing to direct its comedy at controversial topics.
Dave educates a girl about the error of her ways after she curses her breasts. Outtakes from the television show Roots are seen. Unsuspecting people get Zapped. Rapper Talib Kweli performs.
Dave gives out awards to women with great New York boobs. He plays out predictions of what would happen if slavery reparations are paid. He appears on the Phil Donahue's talk show. Musical guest Busta Rhymes performs.