Page Turner
Yu-seul, a piano genius who swept competitions with her genius sense, suffers an unexpected accident; she, with the help of her friends, begins to live a completely different life than before.
Yun Yu-seul is a pianist and the top student at Hanju Arts High School; Yu-seul and Seo-jin-mok, the second top student have been rivals for nearly ten years; Jin-mok volunteers to be Yu-seul 2019's page turner during the preliminaries.
Cha Sik persuades Yu Seul to play with him; Jin Mok's father advises Jin Mok to prepare for the college entrance exam believing that he is not talented enough to become a successful pianist.