Pinocchio
A young boy has his life destroyed by the media, and tries to keep his past a secret, but the girl he loves quickly discovers his secret.
A flash forward shows Dal-po and In-ha's life in the city, where Dal-po is a cab driver and In-ha is worried for her future.