Reply 1988
A nostalgic look at the year 1988, following the lives of five families who live on the same street in a Seoul neighbourhood.
As the 1988 Seoul Olympics approach, a group of childhood friends come of age, Deok-sun practising for her role in the upcoming opening ceremony.
Dong-il and Deok-sun grieve in different ways for the passing of a loved one; Choi Taek's win prompts a celebration in the neighbourhood.
Deok-sun refuses to let her disastrous dance skills stop her from winning a cassette player at a talent show held during her school retreat.
Seong-gyun struggles with hurt feelings; Taek doesn't deal well with losing; Deok-sun announces that she wants to go to college.
Sun-young tries to prove to her mother that she's doing OK, even though she isn't; Bo-ra upsets Dong-il by becoming involved in risky student protests.
Taek heads to China for a tournament, facing enormous pressure; Jung-hwan happens to read Deok-sun's writing about experiencing first love.