Blue Spring From A Distance
When Yoo Joon, the son of a wealthy family, meets Nam Soo Hyun, a class topper who wastes no time, unexpected changes occur until their friendship is put to the test when Kim So Bin enters the scene.
Soo Hyun lacks both money and freedom, while So Bin's sole source of confidence lies in working hard; the new semester kicks off with a myriad of ups and downs.
Three individuals are grouped together for a collaborative project, and to everyone's surprise, So Bin is designated as the group leader; challenges arise as conflicts with the other members of the group make the task difficult.