School 2021
Gong Ki Joon (Kim Yo Han), a former medal-winning taekwondo athlete, struggles after a serious ankle injury derails his professional sports career. With his father's business facing bankruptcy, Ki Joon enrolls in a vocational high school, feeling lost and uncertain about his future. There, he meets Jung Young Joo (Chu Young Woo), a dedicated student working hard to achieve his dreams, and Jin Ji Won (Cho Yi Hyun), a second-year student battling personal conflicts while pursuing her goals. Despite their different backgrounds, the three form an unlikely friendship, supporting each other through life's challenges and learning valuable lessons about perseverance, dreams, and personal growth. This is a 2023 South Korean drama directed by Kim Min Tae.