Young Lady And Gentleman
A widower hires a live-in tutor for his three children and is shocked when he finds himself falling for her.
Park Dan-dan takes drastic measures when her family fall for another scam. Lee Yeong-guk searches for a caretaker for his three children.
Park Su-cheol finds a new job; Yeong-guk has an argument with his children; Dan-dan finds the perfect spot.
Yeong-guk rejects Dan-dan during the interview, but Cho Sa-ra eventually persuades him; during a stormy night, the Lee household panics.
Dan-dan runs into her father; Lee Jae-ni comes home with a bruise; as the anniversary of his wife's death approaches, Yeong-guk hides mementos of her.
Dan-dan gains Yeong-guk's trust and agrees to mediate between him and his children; Sa-ra gets an unwanted visit from her ex.
Anna Kim comes to Korea for a surprise visit; Yeong-guk gets upset with a boy in Jae-ni's class; Cha Yeon-sil's family is at the door.