Falling for Innocence
Following a series of tragedies, a man has a heart transplant and adjusts his outlook on life.
Heartless investment executive, Min Ho ends up at the police station following a fight, and suggests a deal to the beautiful Soon Jung.
Soon Jung and Dong Wook discover product tampering. Min Ho collapses and is rushed to the hospital.
Min Ho's new heart has not changed his ways, and he is intent on revenge against his uncle and Hermia.
Min Ho prepares to destroy his uncle, but notices he has strange feelings for Soon Jung.
Min Ho suspects his new heart is responsible for his changes, and he follows Soon Jung as she does a secret favour.