Love in Her Bag
Two women, whose fates were switched as children, cross paths again as adults and become entangled in a rivalry for success and love.
Eight-year-old Eun Jeong-su and her mum, Hye-jeong, a barmaid and singer at a run-down pub, journey to Seoul to visit someone from their past.
While running away from two men, Jeong-su runs into Woo Do-yeong, who takes care of her until her uncle comes for her.
Jeong-su is sent back with her uncle by Do-yeong's husband until Do-yeong gets better, and Jeong-su's aunt is upset.
Jeong-su believes she saw Gyeong-hee at Shinhwa, but her aunt insists that Gyeong-hee has no reason to return to Korea.
On the same day, both Do Jin-hu and Gang Min-gi decide to surprise Jeong-su by visiting her family's bag store.