Rise of the B-Girls
B-Girl AT's story
B-Girl AT from Flow Mo Crew, and B-Boy & B-Girl Dojo, talks about the fast-growing Finland and international B-Girl scenes. AT also shares her history with dance and how she got into breaking.
B-Girl Narumi's story
Narumi, of the Body Carnival crew in Japan, shares how she got started in breaking 17 years ago and what the Japanese and international B-Girl scene has become since then.
B-Girl Ayumi has been dancing for 14 years and is a key part of the Body Carnival crew in Japan. She knows what she's talking about when she speaks about the Japanese and international B-Girl scene.
B-Girl Jazzy Jes, who hails from Thun, Switzerland, got into dancing to hip-hop at 11 years old. In 2012 she joined one of the oldest active and world-famous crews: the Rock Steady Crew.
Born and raised in Paris, French Algerian B-Girl Jeskilz found breaking after moving to New York at the age of 18. After establishing herself as one of the best in the game, she founded Cypher Adikts.
B-Girl Kate of South Front crew talks about the B-Girl scene in Ukraine. Kate started dancing in 2009 and has been lucky enough to have the support of her family and friends as she chases her dreams.