The Break Boys
One of breaking’s most notorious crews, the Skill Brat Renegades rediscover their edge, find new heights of creative expression and return to the spotlight after a three-year break from competition.
Bounced
The Skill Brat Renegades make their highly anticipated return to breakdancing after a three-year sabbatical.