Saturday Club Stories
Making a Den
Today Granda teaches Jo how to make a fun den indoors using everyday objects and a bit of imagination.
Birdsong
Today Granda teaches Jo how to recognise the birds from their songs, such as blackbirds, robins and sparrows.
Today Granda and Jo talk about the sky; they discuss the planets, constellations and stars.