Tom the Tow Truck's Car Wash
Halloween Special : Pumpkins / Hector the Helicopter is coughing
Tom the Tow Truck, the famous truck of Car City, also washes his friends, the cars of Car City ! Tom welcomes his cars and trucs friends into his brand new Car Wash and cleans them, they come out totally washed like brand new cars!