Wild and Free
Slippery when wet
The friends arrive at the house in Floripa with high expectations ready to start the journey; gradually the friends discover their personalities.
Eight friends arrive at the Floripa house, super excited to start the new journey. Little by little, they discover each other's personalities.
An unexpected visit helps one of the friends overcome some difficulties; in the search for new connections, unwanted guests threaten the balance of coexistence.
A riding on a boat promises to appease the spirits and resume the union that had been shaken; while some work, others will enjoy the nightlife, new discoveries and disappointments that can change the course of the vacation.