Wild and Free: Cabo
Eight attractive singles explore the offerings of Los Cabos while getting to know each other.
Vicky feels jealous over a female guest invited by Yamir; at Todos Los Santos, Fede confesses to Celeste; Vicky gets into a heated argument with Alexa.