Il Canto de Malavita
S1 E6: Elijah Muhammed tours Malcolm X's mosque where he meets Elise and asks her to spy on Malcolm; Chin finds out Teddy is alive, leaving Ernie Nunzi to correct his mistake; Esther James sues Adam Clayton Powell Jr. for slander.