Magnificent Obsession
After decades of warfare between the Apaches and the U.S. military, a peace agreement is finally made. A few years later, the Apaches undergo a regime change, and the new chief, Taza (Rock Hudson), is determined to maintain positive relations between his people and the American cavalrymen. But Taza's fiery brother, Naiche (Bart Roberts), wants to rid the area of incoming white pioneers. Naiche teams up with Geronimo (Ian MacDonald), the leader of a violent nearby tribe, and a new war begins.