Big Kids
Yannick is verzorger in een woonzorgcentrum. Ondanks de werkdruk en de budgettaire beperkingen, blijft hij zich over de ouderen ontfermen met een aanstekelijk humeur en de nodige humor. Maar wanneer hij gedwongen wordt de eetzaal te delen met jonge leerlingen van de school in de buurt en hun begeleidster Aude, wordt de situatie nog ingewikkelder. Hun komst zet zijn leven en dat van de ouderen helemaal op z'n kop. Toch blijken de kinderen dat leven weer kleur te geven.