Number One
A juicy, suspenseful, thoughtful, and provocative chronicle of how far women have advanced in the workplace. Emmanuelle is an ambitious team leader, quick on her feet and unafraid to make tough decisions, but corporate sexism will lead her to reconsider a new path.