S1 E7: Ace has a relaxing visit to the prison-outreach retirement farm for horses, but Nathan Israel has a rougher time trying to persuade Ace's new partners of his boss' sincerity. Meanwhile, Walter discusses Gettin' Up Morning's ownership with a lawyer and decides on his next rider; Jerry teams up with a card dealer to play their way into a poker tournament; Lonnie makes a solo claim on another horse; and Rosie asks Joey for representation.