Rob Meets Pauline Ferrand-Prévot
S4 E4: Rob Warner travels to the French Riviera to meet with cross-discipline champ Pauline Ferrand-Prévot. They discuss Ferrand-Prévot's cycling history before they get on bikes and Warner tries to keep up.