Rob Meets
Enter the garages, homes and comfort zones of the world's elite mountain bikers with UCI commentator Rob Warner as riders, their families, and their friends share the personal stories that shaped the lives of these top athletes.
Rob Meets Rachel Atherton
Rob Warner travels to Wales, UK to meet Rachel Atherton, who comes from a family of professional mountain bikers, but her impact on the sport is the most impressive. Rachel holds the record for most consecutive world cup wins by any rider.
Rob Meets Kate Courtney
Rob Warner travels to the birthplace of mountain biking, Mount Tamalpais in California, to meet Kate Courtney, one of the most promising cross-country riders out there.
Aaron Gwin is one of the fastest downhill mountain bikers in the world. Rob Warner meets with the five-time World Cup overall winner in Southern California to find out about what makes him tick.
Rob Warner travels to Whistler, BC, Canada, to meet up with Finn Iles. The two discuss Finn's heroes, finding his path in the sport and his upbringing.
Rob Warner travels to Canada's Vancouver Island to hang out with one of the world's best mountain bikers. Before hitting the trails on their bikes, Mark shows Rob his new skill: piloting a plane.
Rob Warner travels to Catalonia to meet with New Zealand rider Sam Gaze at his European home base. Rob and Sam look back at Sam's epic moments in racing up to this point in his early career.