Chuck Versus the Alma Mater
S1 E7: When Chuck finds out that his former professor is a government operative who is being hunted because of a sensitive top-secret file, he returns to Stanford University, the institution from which he was expelled. While using his past experiences to determine what the professor knows, Chuck discovers some shocking secrets about his own life. More importantly, Chuck learns the truth about his former friend Bryce Larkin (recurring guest star Matthew Bomer), who was responsible for Chuck's expulsion. Meanwhile, Morgan has problems with the new assistant manager at Buy More.