Chuck Versus the Helicopter
As Chuck continues to come to grips with his new spying life, tension builds between his recently appointed partners, and he must decide which of them to trust.
Chuck needs the help of Morgan and the Nerd Herd to prove that he is ready to become the store's assistant manager; Sara and John force Chuck to go under cover for his first real spy mission.
Chuck must decide if he should go against the U.S. government and his friends by helping a top Chinese spy with an unauthorized mission; Buy More forces Morgan into a sales competition that could cost him his job.
Chuck runs into a fellow agent who is living a similar life and must decide whether to turn the agent in to Sarah and Casey; Morgan's and Chuck's Halloweens differ.