When CIA operative Annie Walker is yanked out of training and thrust into duty, she realizes she's being used as bait to lure a villain from her past.
Annie Walker is removed from the CIA training school and thrust into the inner sanctum of the Agency for what appears to be their need of her exceptional linguistic skills, but there may be something or someone from her past that her CIA bosses are really after.
South Bound Suarez
Annie must befriend a college student to gain access to a corrupt government official in Venezuela.
A mission goes wrong in a Swiss airport and Annie has to work with a Mossad operative.